About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Thursday, January 27, 2011

Penatnya keje..

u oll pernah terfikir x rasa macam malas nak keje??

well, N rasa memang malas lar nak keje sekarang.. penat.

kalu dulu masa kecik2, slalu aje pikir nak cepat2 besar.
masa belajar dulu, slalu jer pikir nak cepat2 dapat keje.

tapi bile sekarang dah keje rasa macam nak jadik budak2 balik huhu.. mende yg besh kalu jadik budak2 ni, kite tak payah pikir apa2, semua pun mak bapak yg buat kan kan.. seronoknya zaman kanak2.. cepat betul masa berlalu yer 

buat masa sekarang ni N rasa rimas ngan tekanan dan keje yg melimpah ruah ni. penat betul.

lagi penat kalu pikir pasal gaji yg tak berbaloi ngan kelulusan dan juga hasil kerja yg N curahkan. kalu N acuh tak acuh nanti org ckp N tak ikhlas plak.

kalu keje yg tidak melibatkan org lain takper la acuh xacuh.. tapi kalu kerja N ni mmg melibatkan org lain cane??


haaaa.. cane tuh.. kirenye kene tepuk dada dan sendri pikir la ekk

No comments:

Post a Comment

Jangan malu-malu tinggalkan sekomen dua.. :D