About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Wednesday, March 23, 2011

Lagu >> Bila Cinta (Lagenda Budak Setan)

Dulu masa belum bercinta ataupun sedang bercinta N suka sangat nyanyi tak kira la apa jenis lagu.. tapi bukan karok la. tak sampai lagi tahap tu dan mungkin tidak >> sedar yang diri tidak mempunyai suara yang lunak :(. kalu ada jer lagu besh, musti N ulang berkali-kali sampai jemu.. antara lagu-lagu besh yang N suka kebanyakannya lagu-lagu putus cinta.. besh je nyanyi masa tu

Tapi sekarang tak macam dulu. bila dengar musti rasa sedih yang amat. memang sangat menusuk jantung bila lirik lagu putus cinta yang N dengar tu sama ngan situasi N. dan baru lah N tersedar yang industri muzik tanah air kita ni banyak menghasilkan lagu-lagu putus cinta. terlalu banyak lagu-lagu seperti itu yang dikeudarakan di radio-radio. 

Kalu dulu bila dengar orang putus cinta N menumpang sedih tapi bila dah terjadi pada diri sendiri pastu ditambah plak ngan soundtrack sedih + putus cinta.. bley meleleh air mata bile dengar dan menghayati sorang diri

Kat bawah ni salah satu lirik lagu yang N suka.. N suka versi Filianti Vlee

BILA CINTA - LAGENDA BUDAK SETAN

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…
Dalam harapan

2 comments:

  1. tersenyum bila baca n3 ni...sbb..sy pun suka lagu ni...tp versi Gio... :)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    BLOG REVIEW : FIRE STARTING AUTOMOBIL

    ReplyDelete
  2. nabilah: :D yurp, lagu ni memang menyentuh hati.. sob sob..

    ReplyDelete

Jangan malu-malu tinggalkan sekomen dua.. :D