About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Friday, May 27, 2011

Sadis..


U oll pernah tengok tak cerita Mantera Anjasmoro kat TV3, haaa.. N bukanlah pengikut setia sebab N memang tak suka tengok cerita sambung2 ni tapi malam tadi saja jer la nak layan.


Tengah syok2 layan cerita ni dan tunggu jap iklan ( sambil kacau husband yang tengah melantak tido :P ), tetiba jer pak mentua yang baru balik tukar channel sport >> badminton.. N pun ?????? erk.. QUESTION MARK..

Dengan hati yang sedih, keliru, marah pun ada skit terus jer kejut husband dan ajak balik umah mama. Bergegas ke bilik dan kemas semua barang dan cepat2 keluar dari bilik sambil bawa beg galas n tas tangan. Siap kene tegur ngan husband lagi sebab nampak kelam kabut, tersentap jap. Dah la tak dapat tengok citer tu sampai habis pun , pastu kene tegur plak.. T.T

Nasib baik Pak Mentua.. husshhh.. Tinggalkan beg kat luar dan masuk balik bilik coz tak jumpa kunci nak panaskan enjin keta. Duk senyap2 tunggu husband masuk bilik dan seperti biasa tolong dia tengok dia ngemas barang.. hehe :P

Sampai umah mama, kemas2 apa yang patut dan tido..

tido N tak macam ZZZZzzz tapi bertukar jadi *&^%$#@!?.. (bukan mencarut kay, tapi marah plus sentap skit)

No comments:

Post a Comment

Jangan malu-malu tinggalkan sekomen dua.. :D