About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Sunday, July 3, 2011

Sunday morning

Selamat pagi you all.

Baru jer tadi mama ajak g pasar pagi kat stadium seksyen 13 shah alam. Berselang seli N tengok mama dan longgokan baju yang N teraburkan semalam atas lantai bilik.

Susah betul nak buat keputusan, sigh!!. last2 N cakap xmo ikut. rasa macam nak bermalas-malasan jer atas katil.

Lagipun longgokan baju kat bilik dah membukit, kalu ikut mama sure nya N attack bundle lagi. Lama-lama bila dah banyak sangat baju N rasa bley buka bundle sendiri kot :P


Sambil taip sambil menjeling longgokan baju..

Malas. malas..

2 comments:

  1. haha...haaaa jgn jeling² je longgokkan baju tu. cepat pi clear kan. haipppp anak dara nih ah :D

    ReplyDelete
  2. yurp, dah clear. anak dara.. ngehehe :D

    ReplyDelete

Jangan malu-malu tinggalkan sekomen dua.. :D