About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Tuesday, January 1, 2013

WELCOME 2013


Selamat datang 2013..

Cepat jer masa berlalu.. Semalam 2012, hari ni dah 2013. Makin lama N dapat rasakan yang N ni dah makin tua. Bila tengok cermin jer, dah nampak cam kedut-kedut sikit sebab usia makin meningkat malas jaga muka.

Dan sedikit sebanyak N rasa agak terkilan sebab banyak benda yang N nak buat belum lagi terlaksana. Banyak sangat komitmen dan halangan yang berada di tengah perjalanan. Kalau boleh tepis guna pemukul lalat kan bagus.

Kadang-kadang tu rasa macam nak menangis. Rasa macam ragu-ragu jer dengan keupayaan diri sendiri.

Tapi N berharap yang tahun 2013 akan menyinari hidup N sekeluarga. blink.. blink..

No comments:

Post a Comment

Jangan malu-malu tinggalkan sekomen dua.. :D