About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Thursday, June 20, 2013

Cik siti di office N

Manggaku dirobekk.. huhu


Kejadian berlaku dua minggu yang lalu. Memang takder rezeki betul bila tak dapat nak rasa kesedapan mangga yang office mate bawa. huhu nasib baik bukan pregnant kalo tak maunye leleh air liur anak nanti, alasan konon ngidam la hehe :P ngengg...

Semuanya gara-gara mickey mouse yang menjadi penetap setia kat dalam office. Boleh pula ketiga-tiga mangga sekali mickey mouse tu gonggong.. Kalau yer pun lapo tinggalkan la satu untuk N

Ini tak, punya la tamak sampai mangga yang ketiga tak dimakan habis.. cehh rugi jer tau. Sedih bila N tengok mangga yang tak habis tuh.

Nampak sedap jer sebab dah masak isinya.. dapat tengok jer.

Anyway, pagi tadi ada seekor mickey mouse dah terkujur kaku kat sebelah cabinet barang N.

Dan paling besh N tak perasan langsung sampai la kakak cleaner sauk mickey mouse tu masuk dalam penyodok dia dan tunjuk kat N.

Hahhh.. terkejut beruk N, bila la makhluk Allah ni ada kat belakang N. Huhuuu.. Tapi nasib baik tak perasan sebab kalau perasan maunya tak senang duduk tunggu sampai kakak cleaner angkut mickey mouse tu.

2 comments:

  1. kena dihapuskan cepat2 ni, kalau tak semua barang habis digigit...

    ReplyDelete

Jangan malu-malu tinggalkan sekomen dua.. :D