About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Sunday, February 27, 2011

Tukang jahit Bandung??

N perlukan pertolongan..

dekat mana tempat jahit yang boleh jahitkan baju pengantin?? terutamanya baju gaun perempuan.

N dah buntu sangat ni. cari gune google pun tak jumpa. kalu yang keluar pun bukan di Bandung. Blogwalking pun tak berhasil coz semua orang citer pasal shopping, makan, tempat untuk dilawati dan juga penginapan.

kepada sesiapa yang pernah buat tempahan baju pengantin di Bandung amatlah dialu-alukan untuk memberi seberapa banyak maklumat dan lokasi untuk tukang jahit Bandung.

dan last sekali kalu taktau tempat untuk jahit dan mungkin ada yang beli sahaja kain lace tetapi tempah kat Malaysia, N amatlah berbesar hati untuk tahu tukang jahit mana yang bley jahit dengan cantik dan murah di Malaysia ni dan lagi satu dalam masa yang terdekat coz wedding on 14 may 2011..

Thanks..

6 comments:

  1. hi N..1st time masuk n trus comment..:)

    em,dah jumpe ke taylor? emma x pnah pon sampai bandung apetah lg tempah kat sane. just nk kongsi cket, emma biase tempah baju kat 1 butik pengantin..dekat Medan Selera Tmn Melawati..naik je atas tu, carik kedai Mimi Designer/ Mimi Taylor camtu la namenye..hari tue emma tunang anta baju kat die..ok sgt kot..:)

    ReplyDelete
  2. hi emma, N ada tailor tapi tailor ni dah lama tak wat baju pengantin. so,tu yang N pun ngah carik2 tailor in case tailor N ni takleh wat design yg macam N nak. anyway, thanks for the info, N akan masukkan Mimi taylor dalam tailor list N :D

    ReplyDelete
  3. hi emma.. juz nk kongsi.. if u g Bandung tuk beli kain buat baju pengantin, why not u tanya pekedai tu if diorg ada amik tempahan baju.. rasa2 x lama diorg jahit.. dalam 1-2 hari je..esp. yg kt pasar baru,bandung dkt kedai india byk2 kain lace tu- I BACA BERDASARKN BLOGGER LAIN.. hepi wedding emma..

    ReplyDelete
  4. Hi emma, If u come to BAndung u can go to Melisa Liu, she's a toung designer for gowns and kebayas... really like her design =)
    here's her contact number +62 815 606 5315

    ReplyDelete
  5. membaca seluruh blog, cukup bagus

    ReplyDelete
  6. Anonymous, thanks coz sudi baca dan singgah, have a good day :D

    ReplyDelete

Jangan malu-malu tinggalkan sekomen dua.. :D