About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Thursday, April 21, 2011

Bosan Tip 3 - Blogwalking

Haa part ni N suka, kalu tak blogwalking sehari memang tak sah.. mesti nak kene juga jalan-jalan kat blog lain..


Selalunya N akan blogwalking blog yang N dah follow dan N kerap masuk blog yang ada maklumat isu semasa @ yang menarik perhatian dan juga blog yang mana bloggernya mempunyai minat yang sama ngan N :D

 Tapi pernah juga bila dah habis baca semua citer dalam blog yang N follow tiba-tiba jer rasa bosan dan nak lagi blogwalking (memang tak tau penat kan N bab jalan2 ni :D), so masa tu lah N akan buka gengblogger.com ataupun apesal.com. setakat ni dua site tu jer yang N tau untuk tengok update dari blogger-blogger.

Tapi kalu kedua2 site ni pun dah habis terjah or takder yang menarik so alternatif lainnya ialah terjah blogger-blogger yang pernah comment blog N :D.

Tak lupa juga untuk melawat blog follower-follower N yang tak berapa ramai ni.. Hargai sangat derang coz nak juga jadi follower kepada blog N yang tak seberapa ni.

Dan last sekali N blogwalking guna google search :D. Itupun kalu N dah rasa bosan sangat ataupun kalu nak cari blog yang punyai minat yang sama.

** N scrap blogwalking pic kat atas guna Princess Shabby template. Tak upload lagi template baru, so terpaksa la guna template yang sama jer.. bosan tengok huhu..

No comments:

Post a Comment

Jangan malu-malu tinggalkan sekomen dua.. :D