About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Sunday, December 21, 2014

Asyraf first Color Book made by TokPa

N tak pernah lagi beli buku warna untuk Baby Asy memandangkan dia hanya reti nak menconteng je. Jadi macam rugi pula kalau beli. Minggu lepas kami bermalam rumah Tokpa dan ditemani oleh anak buah seorang untuk teman Baby Asy bermain.

Asyraf first Color Book made by TokPa

Alang-alang cucunya tokpa ada, tokpa ambil kesempatan untuk bagi pensel warna dan buatkan buku warna untuk budak berdua ni. Oh so cute.. Siap ada nama masing-masing lagi kat buku warna ni. N pula tak terpikir nak buat macam ni. Mungkin lepas ni bila ada masa N akan buat buku warna instead of beli.. Buat sendiri lagi jimat kan dan boleh print out apa yang kita suka nak anak kita tengok dan warna :D..

Asyraf first Color Book made by TokPa

Untuk budak baya Asy yang tak pandai lagi, derang akan terima je apa-apa lukisan. Tapilagi bagus kalau cari lukisan yang derang suka. COntohnya macam baby Asy dia suka sangat cat.. Jadi N akan print out banyak-banyak lukisan cat untuk dia lukis :D

Teknologi dah canggih zaman sekarang ni, maklumat semua kat hujung jari.. Just copy, paste and print. Tapi kena guna dengan cara berhemah ekk. Jangan salah guna sudah!!

No comments:

Post a Comment

Jangan malu-malu tinggalkan sekomen dua.. :D