About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Monday, July 14, 2014

Good news to Bad news on Monday Morning

Pagi Isnin yang indah ni N dapat two good news.. Bila buka blog ada yang mengucapkan tahniah pada N. Kedua-duanya adalah dari segmen dan giveaway yang N join sebelum ni. Memang kebelakangan ni N banyak join segmen. Tak sangka pula boleh mendapat tempat sebagai pemenang.

Dengan penuh kesabaran melayan tenet yang sangat slow N buka salah satu segmen iaitu Giveaway Memoria Aidilfitri. Perasaan teruja tu tak payah cakaplah. Memang tak sabar nak tahu. N masuk ke link yang telah diberi. Tapi gagal. Huhu.. Perlu ke N salahkan line tenet walhal dia tulis kat situ link yang N masukkan takder dalam blog tu.. mengapakah?? Tak faham, link tu tuan punya giveaway yang bagi.

Takpe.. pergi pula segmen yang kedua iaitu segmen saya nak kad raya dari pink ummi. Yayyy.. N merupakan salah seorang peserta bertuah yang dapat duit raya RM5.. Tapi pelik tengok ada yang namanya kena slash dan nama N tidak.. Bila baca sampai bawah baru tahu kenapa. Maklumat mestilah dberikan pada tarikh dan masa yang pink ummi dah tetapkan.

Good news to Bad news on Monday Morning

N sedih, baru rasa happy sebab menjadi orang yang bertuah. N takder line Internet kat rumah dan of course la hari sabtu N tak kerja. Jadi........... huhu.. takder rezeki, sedih..

From good news to bad news.. Bad monday.. Bad.. I hate Monday, lagi-lagi bila dah terfikir daripada rumah apa yang N bakal tempuh hari ni.. wawaaa...

2 comments:

  1. tak pe la anggap tak de rezeki ye ... InshaaAllah ade lagi rezeki lain nanti

    ReplyDelete
  2. alaa.. jan sedih2 . mungkin bkn rezeki.huhu.. samalah, sy pn benci Monday gk. hehe

    ReplyDelete

Jangan malu-malu tinggalkan sekomen dua.. :D