About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Showing posts with label DUGRO. Show all posts
Showing posts with label DUGRO. Show all posts

Thursday, September 18, 2014

Dugro Star Baby Gift Set

Kelmarin N beli Susu Dugro dekat Mydin. Ingat nak beli 2 pek je, tapi alik-alik ada gift set kalau beli 3 pek. N pun amik 3 pek walaupun ekonomi agak menyurut sekarang ni.. huu.. Susah betul nak dapat Susu Dugro harga RM20 ke bawah dah sekarang ni.. Kalau dulu paling murah boleh dapat RM19.00 tapi sekarang barang semua dah naik..

Dugro Star Baby Gift Set

3 pek susu Dugro boleh dapat satu gift set Dugro Star

Dugro Star gift set pula ada spek bintang dan juga cap warna merah. Capnya macam cap orang besar sebab saiznya yang besar..


Dugro Star Baby Gift Set


Baby Asy tengah melaram dengan Dugro Star Gift Set.

Beg piano dan guitar gift sebelum ni tak sempat nak dapat sebab habis stok.. Mungkin ramai juga yang dah aim dan beli awal-awal, jadi bila sampai masa N nak gift tu dah habis stok.. huhu rugi tak dapat nak buat collection Dugro gift

Saturday, April 19, 2014

Hey Dugro baby out there!!

Hello.. Good morning you all, cuti-cuti ni buat apa?? Jalan-jalan or shopping perabiskan duit :D

Okay this is just a quick and short entry about susu Dugro. Cam bese la minggu ni susu Dugro ada sale kat Giant. Tadi N tengok harga dia RM19.00. Harga tu dah sangat murah okay sebab kat Mydin pun dah naik sampai RM23.00. Semua barang dah naik harga.. Stressss..

Tapi bila harga rendah macam sales sekarang ni pun N jadi stress.. Stress sebab takder perunutukan untuk beli. Dapat tengok dan khabarkan kat orang ramai je la... Huuuuuhu apa-apa pun kena tunggu gaji keluar dulu.