About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Sunday, June 22, 2014

Youtube star Video trending

Baru-baru ni N terjumpa satu video yang agak menarik dalam youtube. Video ni dikelolakan oleh seorang budak yang baru berumur 14 tahun. Dan dah tentu la budak ni dari oversea.

Sebenarnya ramai budak/ orang yang suka buat video sendiri dan paparkan kat youtube. Cuma N ni je yang tak berapa rajin nak terjah youtube dan tengok.

Self video oversea trend:
Beauty / Lifestyle / Make up tutorial / Make up tools review / Products review / Things in bag / purse / school bag / pool bag / Christmas gift / Birthday gift / Favourite things / Room review / Outfit idea / How to make money / Holiday / Fashions / Music Instrument / HP review / PC @ Laptop review / Cook food / etc

Self video Malaysia trend:
Tudung tutorial / Make-up tutorial / Music Instrument / HP review / dll yang mungkin N tak tahu

Apa bezanya?? hehhh.. banyak kan.. Kalau you all ni selalu explore youtube, you all akan jumpa terlalu ramai budak-budak oversea ni buat video sendiri dan upload dalam you tube. Kebanyakannya masih budak. Kalau kat Malaysia macam kanak-kanak ribena lagi. Kat Malaysia ada juga yang ikut trend oversea tapi boleh bilang dengan jari je. Tapi kalau oversea bila sorang dah start review apa yang diaorang dapat masa Christmas, ianya akan jadi viral. Semua orang pun berlumba-lumba nak buat video gunakan tajuk yang sama.. Budak kat bawah ni salah seorang youtube star video trending yang N suka.

Ada juga lah budak lain yang N suka dan setiap orang dari mereka ada kelebihan sendiri. Apa yang N tertarik dekat budak ni adalah dari segi percakapan. Sangat laju macam kereta api, memang tak bosan bila tengok video dia. Kalau budak lain ada yang duk aaaaa.. cakap sikit pastu aaaaaaa lagi sebab duk pikir ayat apa nak cakap. Tapi budak ni kalau 10 minit video, selama 10 minit tu la dia akan cakap non-stop.. Serius hebat. Kalau N nak cakap sorang-sorang depan kamera, bukan kata 2 minit. Mula-mula start je rakam dah tak tahu nak cakap apa.. hehe

Okay, bebel je lebih. Jom layan video ni


What I Got for my 14th Birthday
by thebeautyfashionbabe

Bestnya kalau waktu hari jadi N dapat banyak hadiah macam ni.. Hurmm

3 comments:

  1. gila banyak hadiah yang dia dapat..alat makeup je dah lebih sepuluh kott

    ReplyDelete
  2. aah dia mmg kaki make up nurul.. best kan, tak payah nak membeli dah

    yurp, ada juga budak lain yang lagi comel.. tapi yang ni mmg N suka sebab petah cakap

    ReplyDelete

Jangan malu-malu tinggalkan sekomen dua.. :D