About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Friday, January 4, 2013

Online Game Diner City

Suka main games tak?? N sukalah sangat-sangat. Bley kata hantu game la. Tapi N suka strategy and online game. Salah satu game yang N suka ialah Diner City (www.silvergames.com).


Sebelum main player diberi 2 pilihan, samada nak jadi owner kedai sushi or kedai western. Once dah pilih, player akan diberikan sejumlah modal untuk memulakan perniagaan.Modal dia tak banyak pun dan cukup untuk beli satu barang. 

Then bila dah running kedai, baru lah income masuk. Setiap level ada beberapa hari yang akan diperuntukkan. Player akan dapat ke level seterusnya sekiranya player tu dapat peratusan yang lebih banyak dari pesaing. 

So untuk dapat peratus yang tinggi, tiap kali income masuk, player boleh la beli equipment untuk menjana lagi income. Setiap equipment mempunyai fungsi yang berbeza tak kira la samada dari segi penambahan pax ataupun income per entry.

Banyak lagi games yang besh dari site ni. Kalau nak main masuk la www.silvergames.com. Ada lagi game lain yang N main kat site ni, nanti N buat review lagi yer :D

Happy gaming everyones.. Esok cuti bley la main games. Wink wink

No comments:

Post a Comment

Jangan malu-malu tinggalkan sekomen dua.. :D