About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Thursday, July 10, 2014

Lucky blogger no 20 - Segmen: Saya nak watermark by kapas-putih.blogspot.com

Hallooo semua.. Dengan ini N nak menutup tirai Segmen Saya Nak Watermark by kapas-putih.blogspot.com

Sepatutnya watermark ni N release kelmarin hari selasa, tapi memandangkan N sangat busy. Jadi tak sempat. Blog Jom Santai Aje ni merupakan blog pertama yang join segmen N. Terima Kasih banyak-banyak sebab andalah orang pertama yang support segmen N. Yang lain-lain pun N nak ucapkan terima kasih sebab sudi join segmen N yang tak seberapa ni :D

Jom layan santai watermark Jom Santai Aje ni.. Zasss

Last Lucky blogger no 20
http://jom-santai-aje.blogspot.com

Lucky blogger no 20 - Segmen: Saya nak watermark by kapas-putih.blogspot.com


Watermark yang sangat simple sesuai dengan ayat Jom Santai Aje.. Untuk peserta pertama ni N saja  release watermark dia last sekali sebab N ada kejutan.. Apa kejutan dia??

Hehe sebelum N bagitau, jom layan santai watermark yang telah ditepek ke atas print skrin blog Jom Santai Aje.

Lucky blogger no 20 - Segmen: Saya nak watermark by kapas-putih.blogspot.com

Okay, kejutannya......

v
v
v
v

Selain daripada watermark, N juga create header banner untuk Blog Jom Santai Aje.. N tengok header bannernya tak pernah berubah dari mula join Segmen : Saya nak watermark by kapas-putih.blogspot.com hinggalah sekarang. Jadi N amat berbesar hati nak buat banner untuk peserta pertama yang bertuah ni.. :D

Tadaaaa.. Santai banner just for Jom Santai Aje blog.. Kalau empunya banner sudi nak pakai bolehlah tempel banner ni laju-laju kat header blog :D

Lucky blogger no 20 - Segmen: Saya nak watermark by kapas-putih.blogspot.com

Okay, untuk tutut watermark dan banner sila tinggalkan email di ruangan komen ye :D

1 comment:

Jangan malu-malu tinggalkan sekomen dua.. :D