About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Wednesday, October 8, 2014

The attendance list - I'm Ping Ping

Oh my!!! You should watch this.. This is really hilarious.. Taking attendance in the class can be so stressful if this happen.. Harap-harap tak berlaku dalam kelas N.. huhu boleh haru biru you all...

The attendance list by TheMingThing


N tengok video ni siap gelak sorang-sorang. Dah la tengok kat office. Nasib baik la office kat atas, bos takder depan mata...  Sangat-sangat kelakar sampai keluar air mata.. huhu

Bila dah penat kerja, sesuai sangat tengok video macam ni. Hilang stress you all

-----------------------------------------

Other funny video:

2 comments:

  1. bahahaha because my friend needs me.. im ping ping..!! abes kembang kembang idong dia

    ReplyDelete

Jangan malu-malu tinggalkan sekomen dua.. :D