About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Monday, April 14, 2014

Review entry Blogging dengan Samsung Galaxy Young

Ternyata sudah yang HP Samsung Galaxy Young yang N guna sekarang ni memang boleh guna untuk blogging tapi separuh jalan. Kenapa N cakap separuh jalan sebabnya kalau nak tulis blog dua perkara penting yang perlu kita buat iaitu tulis tajuk dan tulis entry. 

Untuk blogging dengan  HP ni N cuma lepas untuk tulis tajuk je. Entry tak dapat nak tulis sebab keyboard huruf tak mau keluar.. hehe.. macam kelakar pula.

Review blogging dengan Samsung Galaxy Young

Tengok la entry yang N buat guna HP Samsung Galaxy Young ni. Tajuk je okay.. Namun begitu.. eceh ceh macam tengah buat karangan untuk subjek Bahasa Melayu pula.. Formal betul.. hehe Okay sambung.. Namun begitu, HP ni masih boleh guna untuk blogwalking sebab keyboard huruf akan keluar untuk sesi mengomen entry..

Oleh kerana HP ni tak boleh nak blogging secara keseluruhan maka hajat N untuk guna Maxis Internet RM1 sehari tak kesampaian seperti yang dicadangkan oleh husband.. Sekarang ni nak target beli Note III, barulah boleh guna fully Internet kat HP.. Harap angan-angan N tercapai satu hari kelak :D

No comments:

Post a Comment

Jangan malu-malu tinggalkan sekomen dua.. :D