About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Friday, May 23, 2014

Morning everybody...so many things to say

Pagi you all, apa khabar semua. Al-maklumlah sekarang ni kan hujan kerap turun. N dah masuk hari ke-empat dah ni, asyik selsema diselangi dengan batuk. Tapi N tahan je okay, N memang cuba elakkan diri dari makan ubat. 

Sebab hari tu terbaca dalam satu blog. Memang ada juga Doc yang sarankan jangan ambil panadol aka paracetamol dengan kerap sebab bahan tersebut boleh bermastautin dalam badan manusia selama lima tahun. Boleh mendatangkan kesan terutamanya bila di saat kita memerlukan ubat, Doc perlu bagi dos ubat yang lagi tinggi memandangkan badan kita dah immune dengan ubat yang kita pernah ambil sebelum tu.

Kalau boleh takmo ngada-ngada pergi klinik panel. Air 100 plus yang N togok kelmarin pun dah habis. Okaylah sebotol besar tu untuk 2 hari, kalau rasa tak larat kejap lagi, mungkin N akan ke Hero dapatkan bekalan untuk lagi bertenaga.

Lagipun hari ni ada gotong royong sikit, bila nak tukar meja staf, banyak la juga barang yang perlu dikemas. Termasuklah tempat N yang macam pusat ternakan tikus.. hehe

Anyway, pagi ni N sampai awal tau. Jam 6.30 pagi gerak dari rumah dan thumb print jam 7.00 pagi. Pagi-pagi kat ofice sorang-sorang sempat berselfie.

Selamat pagi malaysia
Peace to all..

Haaa pagi-pagi je kat newsblog ada yang mengioewww pasal jem disebabkan hujan semalam. Kesian cik akak Bubbly sampai tiga jam you all. N pula lewat punch 5 minit je, 5.35pm. Pastu boleh pula stuck, terkejut N. Rasanya sebelum ni tak pernah pula kalau lewat 5 minit boleh jem teruk. Kalau 15 minit memang ye la.

Rasa nak muntah bile tengok kereta beratur panjang.. huhu.. Macam nak mengandung pula kan.. echceehhh ceh.. Tapi N lagi bernasib baik tak jem sampai 3 jam, satu jam je dah sampai rumah. Dan pagi ni bila keluar awal, jalan sedikit lengang dan bila sampai depan Subang.. Ahaaaa.. Takder maknanya nak bawa 80km/hour. 

N rasa jem akan lagi melanda dengan teruknya kat situ sebab ada tiga biji kereta berhenti dan siap ada toe truck. Macam accident, tak nampak jelas sebab pandang sekali imbas. N memang tak suka nak pandang lama-lama sebab ianya boleh buat perjalanan pengguna lain makin lambat. Asal ada accident je jalan akan jem teruk sebabnya kebanyakan pengguna jalan raya di Malaysia ni sangat perihatin.... huhu

No comments:

Post a Comment

Jangan malu-malu tinggalkan sekomen dua.. :D