About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Thursday, April 10, 2014

Power Bank murah di Lazada sekarang ni

Inilah bendanya yang N akan beli kalau dah beli HP baru :D.. Entah bila la agaknya dapat beli sebab dari tahun lepas bercita-cita nak beli HP baru, tapi sekarang dah nak tengah tahun masih tak nampak batang hidung HP tu.. huhu

Bila dah ada HP idaman Note 3 (berangan tak hingat, kui kui kui), of course penggunaan telefon di tahap yang melampau sebab macam-macam boleh buat. Berkepit bersama tak kira masa dan tempat. Aktiviti yang ketat bersama HP boleh membuatkan bateri cepat habis. Tambah pula dengan adegan selfie yang mungkin jadi tersangat melampau.. ahakk..

Power A5 Perfume Series 2600mAH Power Bank


Makanya, wajib untuk ada power bank. Dah tambah dah satu barang dalam MUST HAVE list. Anyway, untuk you all yang tengah cari power bank jenguk-jenguk la Lazada. Diaorang tengah wat sales potongan sebanyak 72 peratus. Maksudnya dari harga asal RM39.00 dah jadi RM11.00.

Kelebihan power bank ni bukan saja dari segi harga malah saiznya juga kecil dan ringan. Senang nak bawa pergi mana-mana. Letak dalam poket pun boleh okay dan untuk ladies gantung je kat Handbag. Tengah-tengah terdesak cocok je kat HP :D..

Cepat-cepat tengok sebelum kehabisan stok..

3 comments:

  1. Comelnya hihi
    Kecik betol power bank tu dik

    ReplyDelete
  2. beli jgn tak beli..boleh jadi keychain sbb comel

    ReplyDelete
  3. Salam Cik Nadia,

    Saya Hidayah dari Lazada Malaysia dan saya ada sesuatu ingin tanya Cik Nadia. Boleh hubungi saya di nor.hidayah@lazada.com.my ? Kerjasama Cik Nadia amat saya hargai.

    Terima Kasih :)

    ReplyDelete

Jangan malu-malu tinggalkan sekomen dua.. :D